DAHA NELER GÖRECEĞİZ...HERKES    HER ŞEY...

''  İLLA DA KKTC   ''

Benim zamanında ve/veya bizim  zamanımızda, dediği zaman büyüklerimiz, şaşardım o yıllarda...
Ki o yıllar  1970'ler   80'ler  hatta  90'lar idi... Hey hat yıl 2018... Var olmanın  dayanılmaz hafifliğinde  günü yaşamak, günlerin getirdiğini özümsemek adına bugün bugündür... Bu gün de  Mart  2018...

Aradığım  özlediğim dünde kalanların dedikleri gibi şimdi de aynını ben diyorum...
Kırk kusur yılın mesleki kariyer yıllarının ardında Bülent Günkut olarak diyorum ki  ''Benim  zamanımda böyle mi idi...''... Maşallah çağımız internet  çağı, teknoloji çağı, bilişim çağı...
Bir bakıyorum  herkes   blogger, herkes  şarkıcı, herkes  model, herkes  sunucu, programcı, magazinci, eleştirmen, organizatör, koreograf... Kısacası  herkes  herşey... Daha  neler göreceğiz   demek ki... Tekrar aynını  diyeceğim Bizim  zamanımızda  böyle mi idi ?... Mesleğinde  parmakla  gösterilen, yürekten alkışlanan, birbirinden  değerli  Ben  Ben  kişiler  ve  toplumdaki  farkındalık  duruşları  ile yaşadıkları  yılları vardı İlgili  Şahısların...Oysa şimdilerde... Hele  hele  2000 li yıllardan   itibaren  ki, çağın adı MILLENIUM  ilan edilmişti... Bizzat Bendeniz  KKTC'de o akşam  tarihi  Sarayönü'nde  geceyarısını karşıladığımız halk konserinde gecenin Sunucusu olarak  haykırıyordum  ülkeme HOŞGELDİN YENİ YIL... HOŞGELDİN MILLENIUM 2000 diyerek...

Nereden nereye  bağladık  gelişini yaşamın güzelliklerinde, hayatın  çizgilerinde, yaşamdan renklerle... Diyorum ki  birazcık   saygı... Birazcık  hoşgörü  ve sevgi... İşte  bütün mesele  burada... Oysa  ülkemizde  KKTC 'de  yaşanan onlarca  değerimiz, yüzlerce güzelliğimiz ile birlikte bütün  sektörler  el birliği içinde   sanatçılar   işverenler  yürek yüreğe birlikte  saygınlığımızı yüceltmek adına  Her şey KKTC için  ilkesi  ile çalışmalarımıza sıkı sıkı  bağlansak ne güzel olacak...
Yok ama  izliyorum, bakıyorum, görüyorum 40 yıllık  deneyimim  ve  ülkem magazin dünyasındaki  duruşumla '' Her zaman illa ki  karşıdan gelen  güzel, İstanbul'dan gelen  iyi ! ''... Bütün  alkışlar  onlara... Eleştiriler ülkemdeki güzellikleri yaşatmaya  çalışan  bizlere !...Yok böyle  bir şey....Daha neler göreceğiz...Nereye  kadar !...Mesleki  kariyer yıllarımın  ki  40. yılına ilerliyor  hiç bir evresinde  KKTC Güzellikleri adına  özgüvenimi  yitirmemiş bir Kıbrıs Sevdalısı  olarak  İlla da karşıdan gelen iyidir  demedim... Bundan sonra da  demeyeceğim aslolan  ada değerlerini ve güzelliklerini   korumak  yüceltmektir...

Şimdi  bence  geliniz 2018 yılını bütün alakalı ilgili  sektörlerle omuz omuza  bütün  kademelerde  uyum içerisinde Turizmi, eğlencesi, sanayisi, ekonomisi, magazini, programları, festivalleri,sazdan  söze   birlikte '' Her şey  Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'de  yaşanan ve yaşatılan güzelliklere ''  birlikteliğinde   yaşatalım... Geliniz   2018  yılını  '' BİZİM ZAMANIMIZDA   BÖYLE İDİ ''  çağrısı ile  adada  yaşanan otantik  ve  ulusal değerlerin   bu yıldan itibaren  yarınlara  kalacak  harmanında  onur ve gururla geçen 40 yılda  olduğu gibi   İLLA DA KKTC   diyerek   alkışlayalım...Henüz alkışlamayanlar için  de  yıllardır   yaşatılan   güzelliklere birkez  daha  dikkat  çekelim  ışıklı sinyal verelim...

Daha neler   göreceğiz   neler...Bırakınız    illa  ki karşıdan gelen  iyidir   tezini, takibini... Zaman ve yaşanan süreç henüz geç kalmadan  dün bugün  yarın aynıdır...
KKTC  değerlerine  sahip çıkalım... Güzellikleri  Yaşa ve Yaşat  diyelim. 
Her sektörde her bir  görevde ... Diyoruz  ki  İLLa da KKTC...
Ülkemi seviyorum... 
Değerlerini  koruyorum...

Ben ninemden böyle gördüm...Yaşadıkça  Kıbrıs  Sevdalısı   olmak...

Günkut  sizi seviyor...

BÜLENT  GÜNKUT  

Yorumlar

Popüler Yayınlar