Böyle gelmiş böyle gider  Dünya, Değil !

İş olsun torba  dolsun! Ata sözlerimizden biri hiç değil, yaşamdaki iş ahlakım ve anlayışım vede duruşum... Yoksa ne torbalar dolardı,  40 yıl boyunca, ne binalar kalkardı hikayelerimdeki ana tema  İş olsun torba dolsun  olaydı!.. Mazallah!....

KALİTEDEN ÖDÜN VERMEDEN İNADINA MARKA OLMAK ! 




Kalite olmak, disiplin içinde ve halkının, izleyicisinin, dinleyicisinin takdiri içinde yaşanması gerek,  binlerce etkinlik şarkısı gibi, iş öyküsü, İş bilenin idaresinde  yönetilerek yaşatılmalı, bir kompozisyon gibi ana fikir  KALİTE MARKA EFSANE... Öyle de olmalı.... Bugün  Blog yazımı içimden geldi şöyle bir baktım da, ortalarda fotoğrafları ile dolaşanlara, radyolarda , televizyonlarda , kulaklarımıza yankılananlar, gözlerimize dikkat çekmeye çalışanlara vede bir şeyler yapmaya çalışanlara!  Sonra dedim ki kendime  'Böyle gelmiş böyle gider Dünya ! '  gerçekten  de  böyle  galiba,  ha 40 yıl önce, ha 40 yıl sonra.... Ne değişti ki....Elmalar ve Armutlar bir arada... Oysa "Kalite asla tesadüf  değildir".. Ama bilene... Takdir edene... Yoksa İş olsun Torba dolsun  inancında  bir  yol haritasında  noktalar, işverenler isek bir adım ilerlenmez  düşüncem   40  yıldır  bir gün bile  değişmedi...

Hep öyle  yaşadım  bütün hikayelerimde, her bir  duruşun  her bir tanıtımın  kesinlikle  kalite ve  asaletinden bir adım gerileme olamadı en zor koşullarda bile... Engeller  girdi, Tu Kaka ! diyenler  oldu... Yılmadım, korkmadım, usanmadım bir dakika bile... Gözyaşlarım  içime  ılık ılık  aksa bile  
''Hey Güzel İnsan sen doğrularınla, bildiğin inandığın, kalite yolundan şaşma... Bu güzel adamızda Kuzey Kıbrıs'mızda güzel şeyler olmalı... Amaçlı  güzellikler  anlamlı desteklerle yaşatılmalı  tezi ile  
''Her şey güzel olacak ''  diyelim...

Büyüklerine, dünde kalan  yaşayan değerlere, Vefalı bir şekilde  sahip çıkmayan, çıkamayan 
'Ben oldum' diyerek  Haksız rekabeti ile ortalarda dolaşanlara Bir Dost, Bir Ağabey, Bir Duayen  nasihati, tavsiyesi, sözleri olsun bu Blog  yazım da...

Hayatta  yaşamda  değişmez  bir  kuraldır...Bunu asla unutmayın.....
TAKLİTLER ASILLARINI ALKIŞLATIR.......


Yaşadıkça  güzel olan her şeye  selamlarımla,

Bülent GÜNKUT

Yorumlar

Popüler Yayınlar