BÖYLE  GELMİŞ BÖYLE GİDERMİ .......!

İlla ki diye günümüzde uzun yıllardan gelen 'Elbette' ile eş anlamlı kelimeyi öyle sever oldum ki..

İlla ki güzelliklere çamur atmak,
Yaşanmışlıkları  göz ardı etmeye çalışmak, 
Güneşi balçıkla sıvamaya kalkışmak, 
Ağzı olanın yerli yersiz, mesnetli mesnetsiz konuşması, öneriler sunması...
Yüzlerce artırılacak güncellikler...
Hepsinde tek hedef tek beklenti gündem olmak, potansiyel yaratmak...

Alkışlarımla sevgilerimle onlara da hak veriyorum....
Kimileri sırf dünü karalamak, sırf yeter ki dünde adım adım yıllara bağlanan güzellikleri, haklı bir varoluş duruşunu, itibarsız bir konuma sokmak adına rahmetli nene ve annemin büyüklerimin dediği gibi   "bırak ağzı olan konuşsun" erdemli duruşu içinde susma hakkı en güzeli olmalı....

Aile olmak, soyadını onur ve gururla taşımak için el ele, yürek bağı ile yaşanılan kararlı onurlu yılların başarı arenasında, 40 yıldır büyük bir CADI KAZANI içinde Orta Çağ'dan kalma zihniyetler arasında İlla ki!  Yola  devam, her zaman ki  emin güçlü dirençli haklı ve tecrübelerinle ayrıca köklü eğitimin getirdiği çağdaş duruşumuzla aile olmak yola - bu sözde engellemelere rağmen - Marş Marş Marş.... Dağ taş deme arkadaş gün batmadan ilerle .....

Yaz yakacak......
Bu yaz bir başka yaşanacak......
Güzellikleri Yaşa ve Yaşat........

Gölge etme başka ihsan istemem......

BÜLENT GÜNKUT

KKTC seni  seviyorum......

Yorumlar

Popüler Yayınlar